ουπς...σε έπιασα.... τόσο απλά....σε φακελώνουν και εσύ κοιμάσε τον ύπνο του δικαίου.

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού ουπς...σε έπιασα.... τόσο απλά....σε φακελώνουν και εσύ κοιμάσε τον ύπνο του δικαίου.

Η λίστα ιστολογίων μου

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Ιωάννης-βασιλεύς των-φτωχών διάκονος


‎***
σάν τον αετό μέσα στον αέρα, 
ταξίδια στον χρόνο πετώ,
τρυπώντας τις νύχτες κεντώντας τις μέρες,
καλή μου αλήθεια εσένα βλέπω και ..πενθώ.
εσύ ουρανός στα ολόλευκα φτερά μου Χριστέ ...

και φίδια στο χώμα που σέρνω ντε οι πεθαμένη απο αγάπη στην γη.
μαρμαρωμένοι σου υιοί.

ζωή να τους πεις δεν έχουν αξία,
αγάπη να τους πεις δεν έχουν καρδιά.

για ουρανό τους μιλάς και το χρήμα στην τσέπη τους κοιτάνε,
τους μιλάς για τον Χριστό και σου δείχνουν τον δικό τους σταυρό...στο χρήμα για κρίμα.

τους μιλάς για την αγάπη και το σεξ είναι το πρώτο που θα τους έρθει στο μυαλό.

τους μιλάς για τον χριστό του εντός της καρδιάς...
και σου δείχνουν του Δεκέμβρη τις ημέρες για Χριστούγεννα,,

τους μιλάς για την λύτρωση και σου δείχνουν το Πάσχα της χρονιάς τους,
λες και ο Χριστός δεν Αναστήθηκε ποτέ....

λές και ο Θεός δέν ελέησε ποτέ τον Κόσμο με τον γιό του...
και δεν τον λύτρωσε από την άγνοια και το σκοτάδι...σαν να μην ήρθε στην γη ποτέ :(

τους μιλάς για την αγάπη του Πατέρα Θεού και του Ιησού Χριστού την αυτεξούσια θυσία. γιατί αγάπησε ο Θεός τόσο πολύ τον Κόσμο......
και σου λένε πως αυτό που ο Χριστός έκανε το έκανε γιατί τον πρόδωσαν :(

κατάμαυρα πρόβατα απο καταύρωμους γονείς. καταραμένη συκιά στα μάτια μου ξερό δένδρο είσαι.....της πορνείας της ψυχής η μάννα.

εσύ ιερατείο που γαλουχείς τον Χριστό λαό...εσύ η εκκλησία του αντίχριστου ....για Φανάρι.

εσύ το φίδι του δένδρου της κατάρας της Ανάσας του ζεύγουςΘεόΑγάπη !
εσύ φωλιά εχιδνών βασιλεία των μάγων της αγίας του θεού εκκλησίας...της διχόνοιας του φθόνου και της αρσενοκοιτείας... απο τον θεό ταχιά θα αποκεφαλιστής...
πόρνη εκκλησία....που αντί τον χριστό ..σήμερα σταυρώνεις τον χριστό....μα και την παναγία....ουαί σου.

ο θεός την οργή Του .....επάνω σου ετοιμάζεται ταχιά να ρίξει !
ΜΕΤΑ-ΝΟΗΤΕ !

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΣ...

ΑΜΗΝ ΑΜΗΝ ΑΜΗΝ...

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ!!!

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΟΥ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΟΥ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΜΟΥ, ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟ ΦΩΣ ΚΑΙ Η ΖΩΗ...

ΚΑΛΗ ΛΑΜΠΡΗ ΕΛΛΗΝΕΣ...

ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ...

ΙΩΑΝΝΗ ΜΟΥ...


ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΑΡΜΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΑΞΙΔΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ...

ΜΑ ΚΑΙ ΠΙΚΡΟ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ...

ΣΑΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΟΥ ... ΓΛΥΚΟ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ... ΜΑ ΠΙΚΡΟ ΣΤΗ ΚΟΙΛΙΑ...

ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΣ...

ΚΑΙ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ..


ΜΕΛΧΙΣΕΔΕΚ