ουπς...σε έπιασα.... τόσο απλά....σε φακελώνουν και εσύ κοιμάσε τον ύπνο του δικαίου.

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού ουπς...σε έπιασα.... τόσο απλά....σε φακελώνουν και εσύ κοιμάσε τον ύπνο του δικαίου.

Η λίστα ιστολογίων μου

Κυριακή 20 Μαρτίου 2011


‎:))
γιά σου... είμαι η αλφαβήτα και γράμματα σου γράφω...
με ονομάζουν ελληνικιά και από τον ουρανό της ψυχής πηγάζω.
το πνεύμα μου είναι άυλο και όμως υλικό.
αόρατο και όμως ορατό.
και μέσα στο νοητό την νόηση κεντάω... 

ζωή στα συναισθήματα γεννώ,
και γνώση με λαλιά κεντώ.
που βγαίνει από το ένα το χωρίς την γη το πνεύμα.

εν αρχή ιν τούτος ο λόγος.
και ο λόγος απο τον θεό γεννήθηκε,
για να δίνει ζωή στην ανθρώπινη καρδιά.
και έτσι και ο λόγος σαρξ εγένετο.
και τον λόγο ουδείς άλλος δεν αγάπησε.
εκτός απο των ανθρώπων που δεχθήκανε να γνωρίσουν τον κύριο Ιησού χριστό.

του λόγου το μυστήριο το λελημένο, 
τα ρήματα της αιωνίου αγάπης τούτης της ζωής...
.και στο όνομα της φύσης της αλήθειας....

και της παρουσίας προς εσένα ,οι αγγέλοι μιλάνε....γιατί ο λόγος του αγίου ευαγγελίου ήσουν, είσαι, και θα είσαι, των γραμμάτων της ψυχής σου.... το σ αγαπώ.

μελέτα το άγιο ορθόδοξο ευαγγέλιο...εκεί έχω και άλλα πολλά προς την θέαση σου να σου πω.

με πάρα πολύ αγάπη ! 
δόξα στον θεό,
και πάντων ένεκεν !

1 σχόλιο:

ΜΕΛΧΙΣΕΔΕΚ είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=B1tzOK97_JU&feature=player_embedded

ΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ....

ΜΟΝΟ ΓΑΛΗΝΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ...