ουπς...σε έπιασα.... τόσο απλά....σε φακελώνουν και εσύ κοιμάσε τον ύπνο του δικαίου.

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού ουπς...σε έπιασα.... τόσο απλά....σε φακελώνουν και εσύ κοιμάσε τον ύπνο του δικαίου.

Η λίστα ιστολογίων μου

Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

λαοδίκεια 2012



****
ΠΟΡΝΗ του ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΉ.... ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΕΊΣ ΤΑ ΎΔΑΤΑ ΤΗΣ ΡΟΗΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΉΣ ...ΕΣΥ ΔΕΝΔΡΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΑΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΓΈΝΑ...
ΕΣΎ Η ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ.

το σκηνί που κρατάς στα χέρια σου...
και κρεμάς το σώμα και το αίμα του χριστού σου στο δένδρο του θεού των βασιλέων του λαού που ορκίζεις... παραδίδοντας τον λαό Του θεού στα χέρια των πουλητών της ελλάδας.. ΧΡΕΙ ΕΚΒΑΛΕΣΕ ΑΠΟ ΤΟΥ ΘΡΌΝΟΥ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ !

ο θεός σου μπορεί το κρήμα σου να το φόρεσε στον λαιμό μου...αντίχριστε !

εγώ ο αυτοεξόριστος απο του θεού σου το πνεύμα του ως Χριστού στην γη ...
και την αμαρτία σου πόρνε σατανά ιερόνιμε....
ως κρασί έδωσα να ποιεί το δίκό μου αίμα... ο πατέρας των ανθρώπων και θεός......που με έστειλε ξανά στην γη για να μετρήσω την εκκλησία Του...και να την παραδόσω στον λαό Του,
μα αντί χριστό ήπιε εσένα την ρασοφώρα μητέρα...πόρνη και μοιχαλίδα,,,απο τον θεμέλιο λίθο της εκκλησίας του Ιησού Χριστού Του.

εγω ειμί το άγιο πνεύμα του...
και ιωάννης δικαστής σας...κατα τας γραφάς....
ο κουβαλόν τους σταυρούς του χριστού και της παναγίας στην γη...του σταυρωμένους απο εσένα ιερόνιμε και τους ιερείς της εκκλησίας σου...
κατάμαυρα τα πρόβατα της εκκλησίας της αναστάσεως Του ανθρώπου σήμερα.
απο κατάμαυρους και φθονερούς παμπόνηρους πόρνους ποιμένες,,,,

θέρισα την κρηση σας και ..τ'ωρα σας γύρισα πλάτι... όπως εσείς τον Χριστό.
τίναξα τις σκόνες απο τα ξυπόλητα πόδια μου ιερόνιμε στην γη της εκκλησίας σου...και τα ξέπλυνα με το δικό μου το βασιλικό το αίμα...και μύρο ουράνιων αγγέλων...

και πορέβωμε με ότι θέρισα απο εσένα και τους θεολόγους σου....με το ποτήρι μου στα χίλια του πατέρα...που μελη σας έδωσε... με τον λόγο του να πιείτε..
και χολή στα χέρια μου έδωσες στο όνομά του εγώ να κρατώ ,
διό εκκλησία της ελλάδας..
εγω ειμι ο ιωάννης ...

μα του χριστού...των έργων σας ο κουβαλόν το κρασί που δώσατε στον χριστό να πιει τότε ... να το πιει ο πατέρας θεός απο τα χέρια μου στο σήμερα...
και να του δείξω του κορμιού μου της αδικίας σας τις μαστιγιές...


Αυτός που απο πίσω μου έρχεται ....θα κρίνει ζώντες και νεκρούς ! ! !
Αυτός ο Βασιλιάς βασιλέων βασιλεύουσας βασιλεύς Χριστός...ο άρχων κατα την τάξη Μελχισεδέκ...του βασιλείου μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια: