ουπς...σε έπιασα.... τόσο απλά....σε φακελώνουν και εσύ κοιμάσε τον ύπνο του δικαίου.

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού ουπς...σε έπιασα.... τόσο απλά....σε φακελώνουν και εσύ κοιμάσε τον ύπνο του δικαίου.

Η λίστα ιστολογίων μου

Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

Ο τυροπιτάς


>Θέλω να ανοίξω ένα τυροπιτάδικο!!!
>
>Επειδή όμως δεν έχω λεφτά, θα ήθελα όσοι περνούν έξω από τον χώρο που σκοπεύω να ανοίξω το τυροπιτάδικο, να μου πληρώνουν τις τυρόπιτες που δεν μπορώ προς το παρόν να τους πουλήσω, έτσι ώστε σε κάποιο χρονικό διάστημα (π.χ. ύστερα από 2 χρόνια) να μπορώ να τους πουλώ τυρόπιτες (τις οποίες φυσικά και πάλι θα πληρώνουν)!!!
>
>
>
>Όχι δεν είμαι βλαμμένος, απλά προσπαθώ να ακολουθήσω την ίδια πετυχημένη πρακτική των κοινοπραξιών που έχουν αναλάβει τα έργα οδοποιίας στο εθνικό μας δίκτυο και εισπράττουν διόδια για έργα που δεν έχουν ακόμα κατασκευάσει.
>
>
>Ευχαριστώ προκαταβολικά για τη συνδρομή σας και επιφυλάσσομαι για την παρασκευή πολύ νόστιμων εδεσμάτων, όταν θα είμαι βέβαια έτοιμος!!!


1 σχόλιο:

ΜΕΛΧΙΣΕΔΕΚ είπε...

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ..
ΗΔΗ ΑΡΧΙΣΑΝΕ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ...

ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΜΕΣΑ 500000 ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΔΙΟΔΙΑ;;;;

ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΣΑΣ ΚΛΕΦΤΕΣ....

ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΤΕ.....

ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΗΦΤΕΙΤΕ ΡΕ!!!