ουπς...σε έπιασα.... τόσο απλά....σε φακελώνουν και εσύ κοιμάσε τον ύπνο του δικαίου.

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού ουπς...σε έπιασα.... τόσο απλά....σε φακελώνουν και εσύ κοιμάσε τον ύπνο του δικαίου.

Η λίστα ιστολογίων μου

Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

αντιο ελλάς!




‎****
υγεία να έχεις.....και το χαμόγελό σου πάντα να λάμει στον ουρανό της καρδιάς σου
.
να μεταμορφώσεις την ψυχή σου σε νερό...
και με απάθεια να δέχεσαι τα χτυπήματα του διαβόλου...
γιατί όσες μαγεριές σε τσαντίζουν και τα πέρνεις στο κρανίο σου...
όσα άδικα σε μαχαιρώνουν την αγάπη των ονίρων σου που αγαπάς ....
δεν μπορούν να σε αφήσουν στο κορμί κανένα σημάδι ...
εσύ πάντα να είσαι το λευκό μου περηστέρι.. :)))
η αέναη φίλη μου...μα και Ελληνίδα μανούλα στην ζωή σου.
ο αέναος πατέρας μου, αδελφός μου, το είναι μου, ο χριστός μας.
και στο άγιο το όνομα αυτού...στο άγιο όνομα του πατέρα των ανθρώπων.
στο άγιο πνεύμα των λόγων αυτών....
προστάζω προφιτήα στους αγγέλους..
τώρα που γέρασα... αποχωρώ.

οι άγγελοι της αγάπης του θεού, να είναι τριάντα τρία βήματα μπροστά απο το θέλημα σου...ελλάδα μου...
και να σου πραγματώνουν την αγάπη σου, απο ότι εσύ αγαπάς για τα ιερα και όσια σου.
.
με ασπασμούς Κυρίου...
και δασένια φιλούθκια στην καρδιά σας σε όλους....
λουλουδένια αιώνια και παντοτινά...

ιωάννης στυλιανός...κανένας.
η προσευχή μου πάντα θα είναι μαζί σας αγαπημένα μου παιδιά.... αμήν !

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΤΙ ΘΕΛΕΙ...

ΧΡΙΣΤΟΝ Ή ΒΑΡΡΑΒΑΝ;;;

ΕΓΩ ΔΙΑΛΕΓΩ ΧΡΙΣΤΟΝ ΤΟΝ ΥΙΟ ΤΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΘΕΟΥ,ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΘΕΟΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟΝ ΚΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΝ...

ΠΑΤΕΡΑ ΜΑΣ, ΒΑΣΙΛΙΑ ΜΑΣ,
ΙΩΑΝΝΗ ΜΑΣ,

ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ...


ΜΕΛΧΙΣΕΔΕΚ